sobota, 31 grudnia 2016

3# Jak to się stało ,że Diament jest u mnie ? :o -How did it happen that the Diament is with me? :o

Hej , w poprzednim poście pisałam że zrobię oddzielnego posta na ten temat :)
Od kilku lat prosiłam rodziców o psa w domu no i cóż poprosiłam mamę abyśmy poszukały jakiegoś ogłoszenia ,na początku chciałam mieć pekińczyka ale moja mama wolała Shih-Tzu .
Znalazłyśmy ogłoszenie ,pojechałyśmy dokładnie 11 listopada po odbiór psa ,bardzo chciałyśmy "biszkoptowego" ,musiałyśmy poczekać czy ktoś nie zrezygnował z rezerwacji.
Akuku ! Jedna z Pań zrezygnowała , "biszkopt" jest nasz !
Pojechałam po niego 13 listopada około  14:30 .
Bardzo się cieszyłam ,byłam podekscytowana .
Kiedy wróciliśmy do domu ,Diament nie był przestraszony ani nie piszczał za mamą.Wszystko było okej . Bardzo się cieszę ,że Go mam . Dziękuję moim rodzicom za to że się zgodzili ,gdyby nie ich zgoda Diamenta by nie było ,musiałabym poczekać do swojej wyprowadzki :D

Dziękuję za przeczytanie i zapraszam  do następnego !! <3 Buziak
                                   

Pierwsze zdjęcie Diamenta ------>
Ale z niego śpioch :D



ŻYCZĘ WSZYSTKIM SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I SUPER ZABAWY !

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że zdecydowaliście się na adopcje. Słodki piesek ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety piesek nie jest ze schroniska ,lecz bardzo chciałam :(

      Usuń
  2. Moja mała jest ze schroniska, wybór był łatwy :)
    Takie psiaki z długą sierścią są cudowne, ma się do czego przytulić ♥
    Osobiście jestem wielką miłośniczką tych małych ras,lecz uwielbiam setery irlandzkie, sama takiego miałam :) Rude psy są piękne ♥
    Oh, oh, oh - jaki to uroczy psiak na zdjęciu! Taki maluszek ♥
    Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się i szczęśliwego Nowego Roku ♥ Całuski dla Diamenta :)
    Zapraszam na mojego bloga o psach - venus-toska.blogspot.com :D
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i tego merdacza ♥
    Helenka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś u mnie polecona :)

      Usuń
    2. Dziękujemy bardzo i również przesyłamy całuski <3 :*

      Usuń