czwartek, 29 grudnia 2016

2#Przedstawiam Wam ....-I present to you...

Hej w dzisiejszym poście przedstawię Wam mojego psa :) Odpowiem na poniższe pytania :
1.Jak nazywa się twoje zwierzątko?
-Diament 
2.Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ? 
-Jest to pies ,rasy Shih-Tzu
3.Jak długo jest już z Tobą ? 
- Jest ze mną już miesiąc 
4.Jak dostałaś swojego zwierzaka?
- Na to pytanie zrobię oddzielnego posta 
5.Ile ma lat?
- Ma 4 miesiące 
6.Co jest dziwnego w charakterze Twojego zwierzaka ?
-Hmm... trudne pytanie,trudna odpowiedz ,może to ,że jak wyjeżdżam gdzieś z rodzicami to jest bardzo spokojny
7.Jak nazywasz swojego zwierzaka?
-Diament,Robaczek,Pluszak,Miś 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę,że post Wam się spodobał ,jeśli chcecie zadać mi jeszcze jakieś pytania na które nie odpowiedziałam w dzisiejszym poście ,to zadawajcie je w komentarzach lub w prywatnej wiadomości :)
Dziękuję i do zobaczenia w następnym poście :)
Przesyłam zdjęcie Diamenta ze swoją ulubioną zabawką :D




10 komentarzy:

  1. Jak wyjeżdzacie a jest spokojny to fajna zaleta!
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Shih-Tzu kiedyś chciałam mieć, teraz bardzo podobają mi się pieski rasy Chihuahua, ale nie miałby kto się nim zajmować, bo całe dnie nie ma mnie w domu : //
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh ..może wreszcie się uda mieć takiego słodziaka :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Diament jest uroczy, ale ja tam wolę koty. :) Ciekawy blog, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* W kolejnym poście będzie również mój kot :)

      Usuń
  4. Swojego psiaka mam od września, taki kundelek czarny 💋
    Twój pies jest bardzo uroczy, moja mała też ma rożne przezwiska, ale jej pełne imię to Venus 😍
    Tak, psy są naprawdę niezwykłymi zwierzakami, koty są też cudowne 👍 Bardzo mi się ten blog spodobał, będę wpadać! Życzę miłego dnia, pozdrawiam! Czekam na kolejne posty, zapraszam do mnie 👍
    Helenka 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam duuuuużego pieska :d
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń