wtorek, 28 lutego 2017

13# Rodowód- do czego jest potrzebny ? -Pedigree-What is needed?

Hej kochani w dzisiejszym poście opowiem Wam na temat rodowodu :)

Najczęściej zadawane pytanie to... PO CO MI RODOWÓD SKORO NIE CHCĘ JEŹDZIĆ NA ŻADNE WYSTAWY? 

Oczywiście,jeśli chciałabyś lub chciałbyś jeździć z psem na wystawy do tego potrzebny jest rodowód. Skoro masz rodowód to nie znaczy że musisz brać udział w takich wystawach :)
Rodowód to coś więcej niż kosztowna przepustka do konkursów piękności .Przede wszystkim to dokument potwierdzający pochodzenie psa .Daje pewność że mamy do czynienia z rasowym psem a nie tylko w typie rasy. Poza tym świadczy o tym ,że hodowca postępuje uczciwie . Po nabyciu takiego pieska mamy szanse na to że będzie zdrowy,z odpowiednim charakterem oraz wyglądem są dużo większe. Dlaczego więc psy z rodowodem są takie drogie ? Ponieważ utrzymanie miotu w odpowiedniej kondycji kosztuje.Dobry hodowca ,który dba o swoje szczenięta inwestuje dużo czasu i pieniędzy,aby je odpowiednio odchować .

Myślę ,że chociaż trochę Wam pomogłam ;) Za kilka dni pojawi się mój E-mail.
Przepraszam za kilku dniową przerwę ale byłam na osiemnastce mojej siostry :)




                                                                  DZIĘKUJĘ I DO NASTĘPNEGO <3

12 komentarzy:

  1. Bardzo Prosimy o miłe komentarze :) Masz jakieś uwagi? Propozycje na kolejne posty? Napisz to wszystko w komentarzu :) Pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, że rodowód jest ważny jednak czasami ceny są jak z kosmosu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ceny to najgorszy problem :/ 3 tysiące za psa ? Troszkę przesada :/ Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ciekawy post! A piesek super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwa kochane pieski, oba są z rodowodem. Głównym powodem tego było to, że balismy się, że psy bez rodowodu mogą nie być czystej krwi i bardzo urosnąć.
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak wolę zwykłe pieski, bo takie z rodowodem czasami za dużo według mnie kosztują

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy miałam jeszcze myśl, by zakupić psa rasowego od razu powiedziałam sobie, że psa z rodowodem nie kupię. Nie będę wydawać grubych tysięcy na psa. Chcę psa, marzę o nim, jakiegokolwiek dostanę to tak czy siak będę go bardzo, bardzo kochać <3
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i zapraszam do mnie :)
    Czekam na kolejnego posta <3
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń