czwartek, 16 lutego 2017

10# Druga wizyta u fryzjera! Sesja Diamenta -Second visit to the hairdresser! session Diament

Hej w dzisiejszym poście pokażę Wam Diamenta po wizycie u fryzjera :)


Moim zdaniem pięknie wygląda ,wizytę mieliśmy o 18:30. Piesek siedział około 45 minut ,nie chciałam bardzo drastycznych zmian ,przy następnej wizycie pomyślę nad czymś "crazy".
Wysyłajcie mi zdjęcia swoich psiaków po wizytach :) Na pewno w kolejnym poście będą pokazane ich zdjęcia ,jeśli oczywiście macie ochotę .Dzisiaj zrobiłam mu krótką sesję ,chociaż był bardzo zmęczony ale pozował wyśmienicie :) Mój piesek przy każdej sesji jest spokojny :* Mam nadzieję że post Wam się spodoba chociaż był krótki.Przesyłam zdjęcia Diamenta .

                                                                                          Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)

DO ZOBACZENIA W NASTĘPNYM POŚCIE <3

7 komentarzy:

  1. Przepięknego masz pieska serio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, uroczy piesek. Wygląda jak taka przytulanka. Ja mam yorka i na początku bardzo bał się fryzjera jednak się już przyzwyczaił :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli chcesz możesz przesłać zdjęcie albo jeśli masz ochotę zrobić post na temat swojego pieska bardzo chętnie go przeczytam :)

      Usuń
  3. jaki śliczny piesio :D <3
    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń