środa, 15 lutego 2017

9# Przegląd ras wraz z Diamentem :) -Overview races with Diament :)

Hej Kochani w dzisiejszym poście porozmawiamy sobie o przeglądzie ras :)
Jest ze mną mój ukochany Diament który z uwagą przygląda się co robię :)


1.PSY OZDOBNE I DO TOWARZYSTWA:
np.
* Chihuahua
*Mops
*Shih-Tzu
*Yorkshire Terrier
*Pudel

2.PINCZERY I SZNAUCERY:
np.
*Pinczer Miniaturowy
*Pinczer Średni
*Sznaucery Miniaturowy
*Airedale Terrier
*American Stafford-Shire Terrier
3.TERRIERY:
np.
*Bulterier
*Cairn Terrier
*Skye Terrier
*Terier Walijski
*West Highland White Terrier
4.PSY STAD I PSY RATOWNICZE:
np.
*Berneński Pies Pasterski
*Hovawart
*Landseer
*Moskiewski Pies Stróżujący
*Nowofundland
5.PSY STRÓŻUJĄCE
np.
*Bokser
*Bulmastif
*Cane Corso Italiano
*Czarny Terrier Rosyjski
*Dog Argentyński
6.PSY MYŚLIWSKIE :
np.
*Beagle
*Bloodhound
*Chart Polski
*Clumber Spaniel
*Cocker Spaniel Angielski
7.SZPICE ,RASY PIERWOTNE I PSY ZAPRZĘGOWE:
np.
*Alaskan Malamute
*Chow Chow
*Husky Syberyjski
*Samoyed
*Szpic Wilczy
8.PSY PASTERSKIE:
np.
*Border Collie
*Owczarek Niemiecki
*Polski Owczarek Nizinny
*Owczarek Australijski
*Bearded Collie
9.PSY NIERASOWE




 DZIĘKI TEMU POSTOWI ŁATWO BĘDZIE WAM
ZNALEŹĆ PSA :)




4 komentarze:

  1. Dawno temu miałam dwa psy i były one rasami myśliwskimi, a w życiu nie spotkałam tak kochanych i przyjacielskich psów!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. A szkice nie są ozdobne . Mi bardzo się podobają te rasy Ale niestety ciężko dostępne i drogie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,niestety ich cena jest masakryczna :c Mam nadzieję że Ci się uda znaleźć jakiegoś :) Pozdrawiam

      Usuń