niedziela, 9 kwietnia 2017

15#Najczęściej spotykane mity na temat psów

Hej Kochani ! W dzisiejszym poście "obalimy" mity na temat psów ,na wstępie przepraszam za dość długą przerwę ,niestety miałam dużo pracy :c szkoła itp. Musicie mi wybaczyć za dłuższą nieobecność . Przechodźmy :


1.Czarne podniebienie

 Większość osób myśli ,że jeśli pies ma czarne podniebienie to ma "czarny charakter " groźny ,nie dla dzieci .Mit ,psy mają czarne podniebienia, gdyż świadczy to o mocnej pigmentacji .Mój Diament również ma takie podniebienie :)
2. Szkolenia 
   Czyżby szkolenia zaczynamy dopiero po 1 rokiem życia psa ? MIT ,pieska powinniśmy uczyć od momentu kiedy u nas jest .
3.Dorosły pies 
    Starszy psiak niczego się nie nauczy? Kłamstwo ,w każdym wieku można nauczyć psa różnych komend :)
4. Nos 
   Ciepły ? Suchy? To nie objawy chorób.Suchy nos-np.wysoka temperatura (powietrza).Ciepły nos-np.podczas snu.


   Były to 4 najbardziej spotykane mity .A może Ty nasz jakieś ? Napisz w komentarzu :)



                                                                                         
            Do następnego !

6 komentarzy:

  1. Wpisy na temat psów mnie ciekawią,bo sam jestem właścicielem uroczej suczki :-) Fajnie się czegoś nowego dowiedzieć. Miłej niedzieli ci życzę i pozdrawiam serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post. Sam mój chłopak powiedział mi, że skoro mój pies ma czarne podniebienie to pewnie jest agresywny, ale tak wcale nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, ja słyszałam że jak pies ma mokry nosek to znaczy że coś czuje do jedzonka:) Jednakże zgodzę się z mitem jesli chodzi o naukę - bardzo trudno nauczyć psa jeśli ma już 4 lata, bynajmniej sprawdza się to u mojego psiaka którego nabyłam :)

    OdpowiedzUsuń