sobota, 21 stycznia 2017

6#ZIMA ZIMA ZIMA -WINTER WINTER WINTER

Hej ,kilka dni temu razem z Diamentem wybraliśmy się na zimowy spacer ! Postanowiłam zrobić małą "sesję" z moją siostrą i kotem Różą :)
Zwierzaczki bardzo ładnie pozowały co nie było problemem zrobić im parę fotek ~:)
Bardzo mi się podobają a Wam ?
Piszcie w komentarzach co sądzicie o tych zdjęciach :)
Wysyłajcie mi na fb" sesję" waszych zwierzaków a na pewno pojawią się w następnym poście :)
   

                                                                       
                                                                                Dziękuję i zapraszam do następnego <3




ps: Pamiętajcie że nadal możecie dawać propozycje !


A OTO PIERWSZE ZDJĘCIE :

4 komentarze:

  1. No niestety nie mam fb, prędzej Ci wyślę na e-maila :)
    Diament wyszedł bardzo słodko, czy on jest podczas skoku? Mi nigdy nie udało się sfotografować Venus podczas skoku, jak to jest możliwe? Tyle zdjęć, na których zwierzaki skaczą, a ja bezradna xd
    Proponuję także zrobić sesję Diamenta w domu, podczas jedzenia, spania... ;)
    Mam nadzieję, że coś wybierzesz :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie - venus-toska.blogspot.com :D
    Twoja wierna czytelniczka Rose ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz możesz na e-mail'a :)
      Tak,udało mi się zrobić zdjęcie Diamentowi podasz skoku :) Uda Ci się na 100% :*
      Skorzystam z Twoich propozycji
      Pozdrawiam <3

      Usuń
    2. A jeśli można spytać - jaki jest Twój adres e-mail?

      Usuń
    3. ciekawostkiuwery@onet.pl

      Usuń