sobota, 4 lutego 2017

7# Informacja ,urodziny ? -Information, Birthday?

Hej kochani znowu przerwa?
Dopadła mnie choroba ,cały tydzień leżałam w łóżku i nie mogłam nawet napisać jednego posta ,wczoraj były moje urodziny !! Jeeeej !!!! A dzisiaj imieniny :)
Bardzo się cieszę ,wczorajszy dzień spędziłam z moją rodziną .
Myślę ,że będę mogła dodawać dalej posty bez żadnych przerw ,podobał Wam się ostatni post?
Komentujcie !!
Dziękuję bardzo :) Następny post będzie o ..... Dowiecie się niedługo <3


                                                                        DO ZOBACZENIA <3

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i imienin! Dużo zdrowia, szczęścia oraz spełnienia marzeń ♥
    Mam propozycje na kolejne posty - napisz jakąś recenzję smaczków dla Diamenta, jak i może jakąś książkę o wychowaniu psów? O, wiem, wiem! Wybierz jakiś psi gadżet (nie musisz go posiadać) i opisz, jak się go używa, kiedy jest pomocny :)
    Sugerowałabym Ci też danie nagłówka z Diamentem, jeśli masz ochotę, mogę Ci taki zrobić (adres kontaktowy na moim blogu venus-toska.blogspot.com), z wielką przyjemnością go wykonam :)
    Już lecę na ostatniego posta :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ♥
    Pozdrawiam także Twego psiaka :)
    Rose&Venus

    OdpowiedzUsuń